flow

Πρεσβευτής του Πελάτη: Για σχέσεις με διαφάνεια και αμοιβαία εμπιστοσύνη.

Με την εμπειρία και την τεχνογνωσία ενός ισχυρού Ομίλου, δίπλα σε κάθε σας ανάγκη.
Περισσότερα για εμάς
Δραστηριοποιούμαστε στην ελληνική ασφαλιστική αγορά εδώ και 30 χρόνια, με την υποστήριξη και την τεχνογνωσία μιας διεθνούς ασφαλιστικής δύναμης. Επεκτεινόμαστε συνεχώς σε έναν αυξανόμενο αριθμό συνεργατών, ξεπερνώντας τους 2.500 ενεργούς συνεργάτες σε όλη την Ελλάδα. Στοχεύουμε στην παροχή άριστων υπηρεσιών στους πελάτες και τους συνεργάτες μας, με καινοτόμα και ανταγωνιστικά ασφαλιστικά προϊόντα, τα οποία καλύπτουν πλήρως τις ανάγκες τους.
Περισσότερα για εμάς

Στην ERGO Ασφαλιστική, δεσμευόμαστε να παρέχουμε ασφαλιστικά προϊόντα και υπηρεσίες υψηλού επιπέδου με συνέπεια και υπευθυνότητα. Στόχος μας είναι να προστατεύουμε όσα είναι σημαντικά για τους πελάτες μας, με γνώμονα πάντα την βέλτιστη εξυπηρέτηση των αναγκών τους.

Στο πλαίσιο αυτό, έχουμε υιοθετήσει τον θεσμό του «Πρεσβευτή του Πελάτη», μία ξεχωριστή υπηρεσία διαχείρισης αιτιάσεων (γραπτών παραπόνων), προκειμένου αυτές να εξετάζονται δίκαια, αμερόληπτα και με βάση την καλή πίστη στη σχέση μας με τους ασφαλισμένους μας και το καταναλωτικό κοινό. Όλες οι υποθέσεις αιτιάσεων εξετάζονται κατόπιν ορθής διαχείρισης των πληροφοριών που λαμβάνουμε και με απόλυτο σεβασμό στην προστασία των προσωπικών δεδομένων σας, που είναι απαραίτητα για την εξέταση του θέματος που αντιμετωπίζετε, πάντα σύμφωνα με το εφαρμοστέο δίκαιο.

Για αυτό, σε περίπτωση που θεωρήσετε ότι δεν χειριστήκαμε κάποια υπόθεσή σας δίκαια ή δεν ανταποκριθήκαμε κατά τον καλύτερο δυνατό τρόπο σε κάποιο αίτημά σας ή έχετε να εκφράσετε κάποιο θέμα σχετικό με την εξυπηρέτησή σας, μην διστάσετε να απευθυνθείτε το συντομότερο δυνατό και εγγράφως προς την ERGO, με τους ακόλουθους τρόπους:

  • Συμπληρώνοντας την παρακάτω φόρμα επικοινωνίας
  • Μέσω email στο ca@ergohellas.gr
  • Ταχυδρομικά, με επιστολή σας απευθείας προς την Υπεύθυνη Διαχείρισης Αιτιάσεων, στην υπηρεσία «Πρεσβευτής Πελάτη», στη διεύθυνση της έδρας της εταιρείας, ERGO Ασφαλιστική, Λεωφ. Συγγρού 173, ΤΚ. 17121, Ν. Σμύρνη

Σας ενημερώνουμε ότι, σύμφωνα με το ισχύον θεσμικό πλαίσιο, τόσο ο ασφαλισμένος, όσο και ο λήπτης της ασφάλισης καθώς και ο τρίτος ζημιωθέντας μπορούν να εκφράσουν οποιαδήποτε ανησυχία ή τυχόν θέμα προς επίλυση σχετικά με τα ασφαλιστικά προϊόντα ή τις παρεχόμενες υπηρεσίες ασφάλισης.

Με την υποβολή της αιτίασής σας, ενημερώνεται απευθείας η αρμόδια υπηρεσία μας «Πρεσβευτής του Πελάτη» και η Υπεύθυνη Διαχείρισης Αιτιάσεων της ERGO. Μετά την παραλαβή της γραπτής επικοινωνίας σας, θα σας αποστείλουμε απόδειξη παραλαβής της με αριθμό μητρώου αιτίασης, με την οποία θα σας επιβεβαιώνουμε ότι έχουμε παραλάβει την αιτίασή σας και θα προχωρήσουμε στην εξέτασή της, με παράλληλη γνωστοποίηση των στοιχείων επικοινωνίας με την υπηρεσία μας «Πρεσβευτής του Πελάτη».

Η προθεσμία ολοκλήρωσης της εξέτασης των αιτιάσεων και απάντησης είναι έως 50 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία υποβολής της αιτίασης. Ωστόσο, εφόσον χρειαστεί να παραταθεί ο χρόνος αυτός, θα λάβετε γραπτή ενημέρωση από εμάς για τους λόγους της παράτασης αυτής και για τη νέα προθεσμία απάντησης της εταιρείας. Μόλις ολοκληρωθεί η εξέταση του αιτήματός σας, θα λάβετε από εμάς πλήρη και αιτιολογημένη γραπτή απάντηση. Σε περίπτωση που η απάντησή μας δεν σας ικανοποιεί, έχετε το δικαίωμα να εμείνετε στην αιτίασή σας, καθώς και να απευθυνθείτε στις αρμόδιες Αρχές για την εξωδικαστική επίλυση του θέματός σας, όπως ενδεικτικά τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ή την ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή».

Σε κάθε περίπτωση, η ενεργοποίηση του μηχανισμού διαχείρισης της αιτίασης δεν διακόπτει την παραγραφή των εννόμων αξιώσεών σας και δεν σας στερεί από κανένα άλλο δικαίωμά σας ή μέσο προστασίας των συμφερόντων σας.

Τέλος, η ενεργοποίηση του μηχανισμού εξέτασης αιτιάσεων δεν συνεπάγεται καμία απολύτως επιβάρυνση για εσάς.